Автовозні ремені являють собою засіб кріплення, що застосовується під час перевезення автомобілів на ж/д платформах, евакуаторах та автовозах. Автовозний ремінь виготовляється з текстильної стрічки на основі поліестеру, храпового механізму та трьох гаків, один із яких пришитий до короткої частини або закріплений до тріскачки. Другий гак пришитий до довжини автовозного ременя, а третій гак є рухомим по всій довгій частині. Фіксація автотехніки відбувається за допомогою закріплення кожного колеса до елементів платформи за допомогою гаків.
Технічні особливості:
1. Матеріал виробу: поліестерова стрічка;
2. Інтервал температур: -40 0С.+100 0С;
3. Допускається розтягування стрічки за повного робочого навантаження не більш ніж 4%;
4. Запас міцності: 2:1.
Ремені для евакуаторів та автовозів є універсальними засобами для кріплення легкових автомобілів для їхнього подальшого транспортування. Основою для цих виробів є тканинна стрічка з поліестеру з робочим навантаженням 3,0 т, яке ефективно протидіє динамічним навантаженням під час руху. Кріплення до платформи здійснюється за допомогою двох J-подібних двопалих гаків. Натягування поліестеровою стрічкою забезпечується храповим механізмом, що дозволяє надійно притиснути колеса до платформи. Щоб запобігти самовільному зміщенню стрічки та її захисту від стирання, ремінь укомплектований гумовим протектором «трава» для АР 1,5"/750 мм, який додають до зчеплення з гумовим колесом.
Автовозні ремені виготовляються з поліестерової стрічки шириною 38 мм, із гранично допустимим навантаженням 3000 daN.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Скіф |
Країна виробник | Україна |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Група товару | Автовозные ремені |
Розривне навантаження, daN (kg) | 5000 |
- Ціна: Ціну уточнюйте